Κυριακή 19 Απριλίου 2015

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΤΣΕ: ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ!!


 Μετά το τέλος του νικηφόρου αγώνα με την ομάδα της Κέρκυρας ο σκόρερ του ΠΑΟΚ δήλωσε:

Η σημερινή νίκη μας έδωσε ψυχολογία. Είχαμε ένα δίμηνο με άσχημα αποτελέσματα, αλλά ευτυχώς σήμερα κερδίσαμε. Για εμένα είναι πολύ σημαντικό το γκολ, αλλά περισσότερο το ότι κέρδισε η ομάδα. Θέλαμε τη νίκη και την πήραμε παρότι παίζαμε με δέκα παίκτες. Θέλουμε να συνεχίσουμε έτσι στα παιχνίδια που απομένουν και θα δούμε μετά τα play off», τόνισε αρχικά.




Για το γεγονός ότι ανέλαβε αρκετά στημένα: «Αυτή την εβδομάδα ο προπονητής με έβαλε να κάνω προπόνηση στα φάουλ. Κι εγώ προσπαθώ να βάζω νέα πράγματα στο παιχνίδι μου».

Για τον αν συζήτησε με τον Νομπόα ποίος θα αναλάμβανε την εκτέλεση του φάουλ από το οποίο προήλθε το γκολ: «Όχι, ήταν από πριν αποφασισμένο. Είχε πει ο προπονητής τα φάουλ από αριστερά να τα εκτελώ εγώ».

Για το τι σκέφτηκε πριν την εκτέλεση: «Η μόνη σκέψη που ήταν να περάσω τη μπάλα από το τείχος και ευχόμουν να μπει γκολ».

Για την προσωπική του απόδοση μέσα στο 2015: «Έχω κάνει πολλά λάθη, πήρα μια κόκκινη, πήρα κάποιες κάρτες που δεν έπρεπε και κρέμασα την ομάδα. Αυτά είναι μαθήματα. Όσο μεγαλώνουμε, μαθαίνουμε».

Για τη συνέχεια: «Έχουμε τρία παιχνίδια ακόμη και πρέπει να τα κερδίσουμε. Είναι σημαντικό να μπούμε με καλή ψυχολογία στα play off».



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου